En Onsdag

Sitter och skriver här på den tidiga morgontimman! :P eller klockan är 11 och jag har vart vaken i några timmar! aja... Har vart händelselösa dagar här... :P maahh som vanligt! Har vart på Borås djurpark i af, haha med Familjen! haha en söt upplevelse, bara att jag va det äldsta "barnet" haha såg la ut som en förvuxen bebis! haha men skit samma! skulle vart i Gränna i går men de sket sig, Elina blev sjuk så vi får ta de ngn annan gång! men jag va verkligen sugen på lite polkagrisar! mumma! ;O. Va med Carro igår lite på kvällen, haha försök till att sätte på en film! lyckat funkar inte ljudet på dvd:n. hm faktiskt underbart min tur! aja skit samma! Blev lite snack i stället och sen drog jag mej hemmåt, argghh en mörkrädd sanna körde vinkligt hem strax efter spötimman! uscha! Köra där ute i Torestorps mittpunkt! ( mitt i skogen ) ledsen Carro!

haha får la köra men hrmm till frukost åt jag.. ehh vitt bröd, ne detta funkar itne för mig Carro! skit samma!
De skule ju vart sol idag! arggh vart är solen! mahh helt illgrått! kul att komma till skolan. Ser exakt lika blek ut som mitten i jul! :'(. verkligen kul! skolan startar ju snart! har aldrig vart med om snabbare lov!

Men hade bra alla där ute! :P


Kommentarer
Postat av: Carro*

haha...lilla mörkrädda sanna! Vadå skog??!!! hehe...! Sanna, vitt bröd är inte bra!!!! haha..:P Jag å Emma ska "börja gymma" till vintern:P haha...vilket skämt! Nee, men vi ska försöka iaf!;) hehe..låter som om du har väldigt händelserika dagar! Å en sak till...ljudet...det vazr den gula saldden som inte satt i:P Kollade på filmen igår kväll:p hehe..ha det gött puss Älska<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback