Sjöfararna Abrahamsson Lördag

nu är det inte mycket kvar på sommarlovet :S Arghh vad tiden går fort! körde med min nyttiga nya stil och cyklade idag! ehum får vi se hur länge jag klara att hålla det! :P Direkt efter den nyttiga cykelturen vräker jag i mig en fet glass, buhu! ännu ett socker sug! :( Följde med Familjen ut med båten, Man simmar typ snabbare än den båten går! och det känns som om varje gång vi åker ut slutar det med en katastrof, :S Vi får först inte igång motorn! jahapp ska man ro ut i sjön?? men efter många svettiga försök av mannen i familjen så kommer vi äntligen ut i ån, Vi åker ut till udda och ka lägga oss där, Problemet är att det är svinit kallt, fick itne speciellt med ro, känns som om jag läste hela boken. Börjar bli väldigt otålig och framför allt skitnördig! :S Elina och Pappa står och kastar kastspö med Elinas många misslyckade försök att få ut kroken! Troligtvis blir hon så frustrerad så hela rullen gick sönder! Så skulle dom sitta och försöka fixa den! herre gud vad det började trycka på! :( Försökte med att om vi itne åker nu så går jag hem! njee den funkade inte så då körde jag med att mamma också börjar bli väldigt utråkad så det borde vara bäst om vi åkte hem nu! jaha! Sanna fixade det hela igen! Färden började hemmåt! Men då dör naturligtvis motorn när vi är i mitten av hela sjön! underbar! en mycket pålitlig motor! :( efter ännu mer frustrerande knyck och en motor som gick igång och dog så fick vi äntligen igång den! fast nu skulle Elina testa att ro i ån! Pappa nämner att det än ganska strömt! efter att ha besökt vassen och stranden och hysteriska rotag Blir Elina sur och säjer att hon skiter i det! Strömmen tar tillbaka oss den sträckan där Elina Började ro och allt känns ganska ehh onödigt! Äntligen hemma och jag säjer till mig själv i huvudet som alla andra gånger! aldrig mer! Sätter mig sen och kollar på lite tv! det klassiska! måste släppa barndommen, av alla filmer som gick att välja på väljer jag monsters inc! :S illa!

Hade bra där ute och passa er för sjöfarande Abrahamssons! :P            
  En bra båtsman! :P

Kommentarer
Postat av: Carro*

Va sur din pappa ser ut:P

Postat av: Sanna!

haha mmm, Det är hans mistänksamma min! ungefär som jag litar inte på dej stänga av spisen min! :P

2007-08-06 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback