Sola!!

Låg vid stranden och solade idag med Elin o Carro, Skönt! :P Men fick den klassiska överhättningen och skulle bada! De va ju ¨å kallt i vattnet att man inte kände sina ben! ne aldrig i livet att jag badade! kommer troligtvis inte bada på hela sommaren! men skit samma! Gick en liten promenad med Elin åsså, inte så lång men de va iaf ngt, slipper man skämmas bara för att man ligger och latar sig! :PTankade moppen elr ja pappa tankade! tankar jag först och ber pappa om pengar funkar det aldrig! Körde en tur med den förbannade båten också för att veta om motorn funkade! och naturligt vis gjorde den det! bara för att vi inte låg i mitten av sjön och skvalpade! På kvällen såg jag 24 och skulle sedan överträffa min barndomsrädsla jurassic park ( elr hur de stavas ) brr, avskyr dom filmerna, troligtvis för att jag va 5 år när pappa tvingade mig att kolla! herregud jag drömde ju mardömmar i flera år efter det! kan fortfarande tro att jag hör stegen av  en tyanosaurus ( ehum troligtvis felstavat de också ). men men dagen va fin fin och lite lite lite bränna har jag lyckats odla fram, ehh väldigt lite!

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback