Söndag,

var med Dennis på eftermiddagen. Spelade lite Tennis,  Tyvärr har jag den dåliga motion jag har så det blev en kort match. Skyller på att Dennis har haft tjuvträning! Satt och bara småpratade ett tag, sedan ringer Carro och säjer att vi kanske kan hitta på ngt. Så Det bär av till Getabo. Sitter och pratar där vi tre och går sedan ner till larsson och pratar lite mera, en hemskt massa prat! Sätter sedan på en film, Braveheart! Underbart bra. Carro somnade och jag blev oroväckande trötter! så Vi stängde av. la huvudet ner på kudden för att sova! jahapp Då blev dennis hungrig och va tvungen att äta! arggh jag skulle ju upp till skolan i övermorgon! Blev smått nervöser! klockan 3 så somnade man äntligen! Vaknade halv 8. arghhh huvudvärk fick man! Åkte hem och kollade på mera film med dennis! Holligans! den va Bra! handlade om fotbollsvåld typ! Somnade sedan tidigt! Nu är det snart daxs för skola! :(


  

Kommentarer
Postat av: Carro*

haha...dennis är ju så sööt på den bilden;)

2007-08-25 @ 23:13:25
Postat av: Carro*

haha...dennis är ju så sööt på den bilden;)

2007-08-25 @ 23:13:41
Postat av: sofia .

Älskar DennisBästis :D (`v´)

2007-08-30 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback