Torsdag

Åt lite hos mormor idag, har gjort de hela veckan nu! :S aja gött är de i af, Potatis och kött mums. Sebastian och Ann va åsså där och åt lite av den berömda maten! :P samt Anns underbara pajk andre på 13 månader! har nog aldrig sett ngn så söt i hela mitt liv, han bara gapflabbade hela tiden! :P Sedan bärde det av till Carro en sväng, satt och pratade lite och fikade! Har fikat oroväckande mycket denna sommaren! men men skit samma! :P Blev ännu mera prat! haha fastnade också vid Simon och blev lika förvånad över hur lika vi egentligen är på smaken! :S Otroligt! far hem sen, Carro skulle till golfbanan host* ovanligt! Trodde naturligtvis att jag klarade mej ifrån den värsta skuren, Men nehepp, Kom mitt i den, Blev pisseblöter! Satte mig i mammas morgonrock och kollade på Disneys cars, arghh otroligt gullig film! Sedan blev de det näst sista avsnittet av Robin Hood, Spännande som aset! Letade efter serien på dvd hela kvällen, hittade den bara som import för typ 700 spänn, ehh och jag som va fattig! Hade bra!

  Hade bra! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback