ännu en dag på sommarlovet!

Nu har en till dag på sommarlovet gått, :( har vart en slapp dag, ville ut och sola men det blev vissa problem, Det saknades en sol :( så den planen gick ur vägen innan den ens hade börjat! Elina åkte till ullared mitt på dagen, Så jag gick ut och gick med mamma, kände för en lång runda, måste ju bränna bort lite försoffning, haha :P så det skulle bli sandsjön, urk det gör jag nog inte om, blev törstig innan vi hade gått en fjärdedel, fick ont i knäna och så fick jag håll, haha xD Ville inte säja att jag var trött så jag kunde dö också haha xD Försökte övertala mamma om att hon skulle gå före i sin egna takt, lyckades inte så jag fick halvspringa efter henne, har äntligen kommit hem efter 2 timmars plågsam halvsprint, :P räknade till fyra blåsor på fötterna, det svider rätt friskt!  ¨å just nu lyssnar jag på lite avlaggd musik i datan! haha :P underbart! har kommit p åatt jag behöver jobba upp motionen bara, ehum
när nu det blir av!  
                                                          ha det bra!                                                                                                         image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback