Midsommar

Nu var det dags för midsommar! Skulle egentligen till Varberg men elander skulle till oss, Elander fick inte åka dit så han skulle med, så var tvungen att vara hemma. Dennis hade kalas med Christianssons inne hos sig. Var inne med dom typ hela kvällen, Riktigt tråkig midsommar.!! :( ingen ville göra  någonting, ahh ska inte skylla på någon annan! jag va inte heller överlycklig! Satt typ och itne gjorde någonting! ville åka någonstans men vi va för många för att ta mopparna så vi var fast, :( Christianssons åkte hem från Dennis typ 12 så då fick det bära av till mitt hus, Bävade får någon dans på bordet, men så illa va det inte som tur är! ty klockan halv 2 gick dom hem och midsommar var över! Aldrig att jag är hemma nästa år!

( sa jag förra året också och här e jag )

Glad midsommar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback