Nytt nytt

Äntligen har jag fått igång bloggen, haha med min tekniska kapacitet var det ganska imponerande. har glömt lösenord och epost adressen hela tiden, fråga mig inte hur jag har lyckats med det! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, Det är morgon och jag hoppas på ett fint väder så man kan gå ut och sola lite. Det är sommarlov nu! underbart. Men börjar redan bli otålig över vad man kan göra. Ninnie var hemma i helgen. Körde en snabbis till ullared med henne i fredags. Gick bara ner i källaren och kollade på lite filmer. Sedan skulle hon ha en resväska, hon ska börja plugga i USA i ett halvår till hösten. Igår hände det itne så mycket. Åkte upp till kinna en snabbis för att komma hemifrån lite. haha börjar redan bli försoffad nu! första lovsdagen sov jag 12 timmar. Men man va ju rätt utvilad i alla fall. Vet inte vad jag kan göra i dag, tror itne jag kan bada. E rätt stor badkruka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback