Tisdag

image4



Körde upp till Carro idag, hon ringde typ fem minuter efter att jag hade vaknat, ganska klockren tajming, :P Kör upp till Getabo i all hast, Blev sugna på att baka kakor, ska försöka med goa havreflarn, :P men de visar sig att vi inte har grädde, men då kommer jag på att vi hade mjölk istället för grädde förra gången vi bakade dom på hemkunskapen, efter att vi hade haft i mjölken kom jag att tänka på att det kanske inte av mjälk vi hade i den gången med tanke på konsistansen, Dem blev ganska rinniga, men genom att slänga i dubbelt så mycket mjöl som det skulle vara löste vi problemet, Kakorna kanske inte blev riktigt så goa som förra gången men det va bara att tugga och svälja, Körde till sjön sen, hade i inte så mycket att göra, efter att vi legat där och degat ett tag kör vi hem till mig och hämtar lilla Beck, åker tillbaka till Carro och kollar på den, haha en klockren film av min lillasysters klass, haha Har aldrig sett någon spela så dåligt som dom,  Gjorde lite pankakor efter det, känns som om jag hjälper till mycket när vi ska laga mat där, :S gör ju f*n ingenting, haha men skit samma gott blev det! Åker hem fort sedan när kjell säjer att jag kan följa med till golfbanan, Tänker ut fort att pappa behöver mig här hemma och brummar iväg.   

HADE BRA ALLT FOLK! ,

Kommentarer
Postat av: Carro*

Haha...vi är bäst i köket! å golfbanan är ju hur go som helst!!! Mitt andra hem!! Kan ju blir ditt ocksåD; hehe...
Tjingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback