jappsan

Blev film på Fredagen, carro och dennis. Va meningen med filmkväll men dennis hade visst annat att göra på lördagen... HMPF. Men men det blev kalle och chokladfabriken! undebart söt film! nästa köp till samlingen har jag bestämt! :P aja sen blev väll det inte så mycket gjort!

Blev låtskrivningen på fredag kväll, till musiken. as segt! har kommit på att jag inte är så musikalsik av mej. Det var bara för mej och carro att slå mej ner i soffan med gitarrerna. Jahapp, efetr typ 4 timmar och med typ all hjälp från Kajsa Christiansson och Sofie Andersson. båda yngre än oss :P klarade vi att göra en refräng och en vers!  Känner att det kommer att bli en stor hit! :P

Söndag slappning, hade tänkt börja på Tyska provet vi har på torasdag. men orkade inte! aja så svårt kommer det nog inte att bli! Va med Dennis ett tag också.

Måndag Va med Dennis, satt och pratade lite. Och slog han lätsamt i bluffstopp! Han kommer aldrig att klara mig! :P

Tisdag Satt och vrålpluggade till  tyskan, shit va ju mycket svårare än vad jag trodde! nervöst! hur kommer detta att gå!

Onsdag åkte med carro på moppe till skolan. Sjöng upp den påbörjade låten för gruppen och muikläraren. Det gick bra fast de va visst en låt som fanns med samma ackordföljd opps. sedan va det den sista gången vi kunde öva tsm innan uppspelet! aja jag kan låten i af! så skit samma.

Men nu måste jag dra! vill inte låta för studig men jag måste plugga :(

                 
Carro                                 Jag och systern               Klassiska kortet på dennis


                            
Klassisk syn i torestorp                   Gosedjuren från när
Blev lite förvånad att se                    man va liten! :P
ett katt mitt i fönstret bara :P            Den rakryggade hunden e min! 

Hade fint här!

Kommentarer
Postat av: Carro*

haha, gosedjur=mysigt! Så du hittade inget sämre kort på mig? Kanske för att jag alltid blir så bra på kort;) mohaha...;) Nee, men så farligt kort var det väl inte jag hade lagt in?:-O Hoppas du är redo för prov imorgon:/ Å låtskrivning i helgen;) mahaha;) puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback