Lite dagar som gått,

Jahapp ännu ett par dagar som gått.

I Tisdags var jag i Ullared. Handlade en klänning på Hennes. Ganska färg glader kanske. Men de e ju gött att synas! Köpte en skjorta på själva gekås, jag kan ju inte säga att jag gillar deras kläder precis de sitter inte bra, men skjortan blev ju ganska bra iaf!
Blev en ganska lång dag annars. Jobbigt till maxet, tog naturligtvis frel skor också så jag fick as ont i fötterna! :(
 Nördade mej själv och köpte X-men trilologin! ahh underbart sjönt. När vi kom hem halv 9 satte jag igång filmen :). Blev tittande till halv 12. Arghh jobbigt! där sabbade jag min tidsplan! har kommit på att jag bör sova 9 timmar per natt. Vilket inte går så bra!

Onsads: Åkte med Carro på moppe! Kallt som stryket, men de va gympa samma dag så de va gött att slippa gå till örbyhallen. Hade inlämning i bild. Arghh jag va typ inte klar! panikslaget in i det sista! men men inlämnad blev den och G får jag iaf! Musik också... Vi ska göra egna låtar i grupp vårat går åt helvete!! Faan vi har ingen musikalisk i våran grupp! ¨åkte med Carro hem, vi va rädda att vi inte skulle hinna hem före bussen, men med lite tur hann vi! as pinamt om bussen skulle köra om oss!

Torsdag.  Brandövning i skolan. Naturligtvis tar dom typ den kallaste dagen! brr, fick panik i kallheten! Hade muntligt prov i so, kanske gick sådär! men fick reda på det skriftliga och där blev ett MVG! ahh underbart! Tog upp hela timmesrasten på Uno! ganska jobbigt! haha men men

image36

Sanna har lärt sig att göra mat!

Gissningstävling om vad det är!

A) Pannkakor
B) Potatisbullar
C) Mackor
D) Äggröra

Vad kan det va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback