Skoldagar, :(

Jahapps, Skolan igång igen över helgen. Otroligt segt. :( fy faan att gå upp på morgonen är ju hemskt! måste ställa klockan på halv 6 varje morgon. Behöver minst en halvtimme att vakna upp. Fick mitt moppe kort tebax! underbart att omges av tur! Tack Empe :). Stod i cafeet idag med Caroline :P göttans! Segt som attans bara! de ända man får göra e ju att bre mackor. Aja troligtvis bättre än att vara i skolan! Har fått sitta med hemuppgiften i musiken nu. AS jobigt. Fattar ju inte vad man ska göra. Har bara skrivit lite nu! låter as fjäskigt, han kommer ju lättsamt att spy när han läser det! Äger som attans på bluffstopp. Min övning på pokerfejset börjar synas! maahhh. Har en engelska uppsats till på torsdag. Kommer inte fatta något! jobbigt. Men nee nu ska jag inte va så kelig och bara prata om skolan... Men de finns inte så mycket att skriva om annars! :(

jahapps, Okej jag känner mej bara almänt trött och kelig! och känner för att plugga på lite miljöförstörelse så hejsvejs för dagen! Hade fint!



image31 


   ehum orolig för miljöförstörelse, försöker lägga min profsiga åsikt.


 ehh... samtidigt som vissa inte är det!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en bra kväll! ;D
Kolla in bilderna & videon på min kompis hundvalp i min blogg! Komentera gärna! ^^

Postat av: ninnie

HAHA ett klassiskt pappa "äsch skit i det"-kort hahahahaha

2007-10-06 @ 10:57:43
Postat av: sofia .

haha fan vilket klockrent kort på Tony xD

2007-10-08 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback