Turkisk peppar!

jahapp klassiskt ingenting att göra! hmm, vet inte vad jag ska hitta på! Har fem miljarder uppgifter att göra egentligen men jag orkar inte! Har en underbar sak i musiken. Vara i grupp på fem och sedan göra en egen låt! underbart lättsamt... ehh ne! våran grupp är den mest omusikaliska som finns! vi kommer aldrig att lyckas med detta! haha början på texten... Jag är fattig ge mej pengar! tjaa den kommer kanske inte slå egenom som en hit precis!  men men.

Har haft bip - test idag! otroligt jobbigt! och visar det underbara resultatet att jag har en kass motion! och då säjer jag otroligt kass! men men skit samma! det slutar med att jag tar en glass när jag kommer hem. Intalar mig själv att det är detta som kallas tröstätning! haha aja skit samma!

      Jahapps ha de bra där ute!

Kommentarer
Postat av: ninnie

du ska ju köra min diet! ingen glass här o var :P

2007-10-06 @ 10:56:08
Postat av: Sanna // Ninnie

Naturligtvis måste du käka en glss då och då! specielt den glassen!
kommer att gå upp till max! Ingen ifamiljen äter ju skit mat längre, Elina kan ju inte göra det... så nu måste jag äta upp resten som e kvar! :S

2007-10-07 @ 15:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback