Liseberg,

okok nu vet jag att de va ett tag sedan jag skrev. Men de e inte så mycket som har hänt, skolan har kört igång igen, vi va på klassresa, men annars har de typ vart händelselöst!

Men igår va vi på liserberg, de va kul, åkte väll de mesta, men kom ju klassiskt sannas otur, Jag tappar bort mobilen. Otrolig panik man fick, men med underbar tur så är de ngn som hade lämnat in den! puhh lite skräcksenario där! allting fanns ju i mobilen! Dennis är på spelhumör och med anna - marias jacka så vinner han 3 andravinster. Och en nalle på basketkastning! klassiskt mej med otur i spel sket jag i att spela alls, gick runt i affären och köpte sakerna istället, så kul e jag! köerna till atraktonerna var ganska långa tråkigt nog, men vi fick ändå åkt balder 2 ggr! uppsvinget fick vi också åkt två gånger. den sista gånger där kände man sig inte så frisk. Vi åkte pariselhjuet och roade oss med att slänga ner saker ur vagnen. Sofies nalle slängde vi ner och en tjej kom gensat springande mot den, min nalle fick en tur i rabatten. Stackaren! Lisebergsresan avslutates med att sofie och Elina åkt farfarsbilar med Matilda. Sedan på kvällen åt våra familjer tillsammans, jag och dennis gick til lsofia och larsson och satte oss och tjötade lite. Sedan gick vi och kollade på filmen hot chick, jätte rolig film bara att jag va svimmfärdigt trött, somnade säkerligen flera gånger!  men men hade bra!

image24

Kommentarer
Postat av: sofia .

haha fan va alla e snygga på bilden xD ! Älska Sanna :D (`v´)

2007-09-16 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback