Orienteringsdagen

Nu var det dags för den årliga orienteringsdag! fattar inte varför man ska kunna orientera, verkar ju totalt meningslöst. Åkte till Dennis först med Carró. Naturligtvis kommer moppegänget ( coffe som skulle skjutsa Dennis, tommy jonte och johan. Jag och carro förökte med allt men naturligtvis slutade det med att vi kom långt efter! tillochmed att minska luftmotståndet.
Men men sedan bar av ut i skogen med mej och Elin. Vi fick flera varningar om lera speciellt vid trean. Men men det bar ut för oss! naturligtvis hade vi problem att hiitta trean, snart gjorde jag det men jag hittade också leran som alla varnade för! underbart! annars gick det mesta finfint! skulle också gena över en bäck som var mindre än vi trodde tyvärr. Men man var ju redan dyngesur!vi klarade oss i mål på en hyfsad tid, Körde sedan hem i ös regn!

Kommentarer
Postat av: Carro*

haha, vi är grymma på moppe! Snart får vi susa fram på min pärla;) ~9 dagar kvar (: Hoppas fikan blir av då också;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback