Typ inget,

har typ inte hänt ngt, körde lite moped med carro i fredags tror jag. Gick kanske inte så bra, haha försökte imponera på carra att jag va en bättre förare. Visade tvärtom och tog en tur i diket! hrm pinsamt. Folket som bodde i huset jämnte var hemma. :S ajdå ja de va pinsamt! de stod och kollade på mig som om jag va idiot! hmm, vad kan man mer säja! nee typ inget! Var och skjöt nyss. Asigt pinsamt! de e ju inga kvar! snart e de la bara jag kvar! men men kan ju inte svika Olle. Skytte e ju en barndomsgrej! :P aja de gick ju bra i alla fall! Skulle visa mina skills på att skjutsa Elina på cyklen! höll på att cykla vällt ett antal gånger! haha ja vi klarade oss utan några större skador!

Nu ska moppen i alla fall ställas in. Så ni som har missat sanna på vägen får vänta tills nästa år! eller sannas övningsköring! haha vänta bara!
Visade hur underbart jag bluffar på bluffstopp idag iaf! underbart bra! aja med lite tur kom jag 2:a ialla fall! haha med det underbara pokerfejset att gapskratta varje gång jag bluffar! hrm får väll öva lite på det!

Aja som ni inser var de inte så mycket att skriva om. Men kände mej får en gång skull skrivsugen! hade bra alla! :P

      

Kommentarer
Postat av: Carro*

Haha, klockren vurpa sanna;) mohaha;) Roligt. Jag tycker du är grym på pokerfejset iaf;) (NOT);) Men gillar diig ändå;)
Tjena moss;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback