Ännu mer Tisdag,

Finns inte mycket att göra nu. Strömmen gick precis när jag skulle ner och duscha. Så jag kunde inte fixa håret riktigt utan el. Men aja det löste sig fint. Men klassiskt min otur. men varmvattnet räckte i alla fall. :). Så nu har jag ingenting att göra. Tänkte sätta mig här och skirva lite för att dels låta tiden gå och dels för att kunna säga att jag är väldigt aktiv.

Kan kanske göra en lista med den bästa musiken då för att ha någonting att skriva.

* Mgmt - Electric feel
* Caesars - Paper tigers
* Franz Ferdinand - Do you wanna
* The Subways - I want to hear what you have got to say
* Mgmt - Weekend wars
* Caesars - Jerk it out
* Sufjan Stevens - John Wayne Gacy Jr 
* Mgmt - we care

Dom är dom bästa just nu i alla fall. Lyssna på dom! 

...    Hade fint!

Kommentarer
Postat av: Maria

ja nu måste vi hålla tummarna ;) tack så mycket

Postat av: Stadsbon numro 1

Skrattar stadsbon som en GNU här i storstaden?! O yes indeed! Flytta till staden och skaffa el!! :P

2008-06-11 @ 16:07:49
URL: http://sofiaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback