Inte överdrivet mycket som händer,

Vet faktiskt inte vad jag ska göra, på grund utav det underbara vädret som vi har i Sverige så har det regnat hela tiden sedan sommarlovet började. Känns som att det har startat så som alla andra år. Alltså krossades mina planer att bli brun. okej jag kanske inte blir brun så lätt, snarare röd. Så det kanske är lika bra, då har jag ju i alla fall en ursäkt till varför jag är blek som ett lik. 

Sverige är ute ur Em, lite dystert kanske. Men men vad hade man väntat sig? Inte överdrivet bra spelat mot Ryssland som var värdiga vinnare. ( försöker låta lite opartisk och förståndig men det är egentligen inte vad jag tycker ) . Så bye bye Sweden. Så nu får man väl hålla portugal eller Holland eller ett annat bra fotbollslag. ( faan att Sverige åkte ut ).

Annars är väll allting som vanligt. Sitter och lyssnar egenom musikbiblioteket i datorn. hittar en del skit som jag aldrig lyssnar på. Kanske måste rensa musiken snart. Men då ångrar jag mig alltid senare. Men men får väl fortsätta med det lilla jag gjorde.

hade fint därute!

Kommentarer
Postat av: MoaElina

Haha ofta middag? :)

Frukost är bättre ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback