Lite Tisdag,

Ska snart förbereda mig till 9:ornas avslutningsfest ikväll. Får man se hur det går! :P Vi lämnade in nycklarna till våra skåp idag och tog hem det som vi ville spara. Så nu känner man att man närmar sig ett slut på Örbyskolan. Faktiskt lite sorligt om jag verkligen tänker efter. Tänk att det snart var tre år sedan man kom till örbyskolan och hittade inte för att det var så stort. Man tyckte niorna var enorma och jag vågade inte gå in i Cafet på hela första veckan. Jag bara stod vid C skåpet för att inte gå vilse. Och nu är det snart över. Man kommer lämna den gamla klassen bakom sig. Det är ju riktigt dystert. Men aja nu ska jag sluta spela djup :/.

Försökte noppa ögonbrynen lite så att det inte ser ut som att man har två buskar i ansiktet. Och det gick ju bra... NOT... Jag skiter i det. Det är ju bättre att gå med två buskar som ögonbryn än att inte ha några ögonbryn alls :P.

Nope nu måste jag dra mig och fixa lite. Hade finfint!

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

gå till en frisör och noppa ögonbrynen? är inte så speciellt dyrt, där gör dom precis hur du vill ha dem :)

Postat av: D

Köp en tändare?

2008-06-10 @ 14:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback