Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag, Måndag

Onsdag:
Det bar av för örbyskolans 9:or till Sätila för lilla OS. Skulle visa att Örbyskolan äger de andra skolorna i mark på Idrott. Själv skulle jag visa vad jag kunde i spökboll. Kanske inte var så bra om jag sitter och tänker tillbaka på det idag. Men med ett toppat lag som innehöll : Elin, Didrik, Lukas, Linjong, Sofia och så naturligtvis jag så lyckades vi komma på tredjeplats. Inte så dåligt i alla fall. Men måste erkänna att den största äran måste Lukas och Didrik ta. Kan bara lägga kommentaren att dom andra skolorna verkligen kan skjuta :/. Annars gick det inte allt för dåligt för Örbyskolan i lilla os på det hela. Dansen lyckades örbyskolan ta hem, kan bara säga att örbyskolan har grymma dansare. Och så lyckades vi vinna Pingisen, Grattis Marcus. Fotbollen gick också bra, 2:a! Grattis grattis. Vi lyckades nog komma in på en femte plats i det hela efter stafetten, en halv poäng efter Lycke. Men stafetten gick kanske inte så bra, i alla fall inte paddlingen. :) det behövs nog övas på. I alla fall, grattis Örby skolan. ( kan inte släppa i huvudet att dom som spelade fotbollen hade Toretorps fotbollslags gamla tröjer. Go go Torestorp ).

I alla fall så åkte vi till Holsjunga efter lilla Os för att tälta. Det gick finfint. Jag badade för första gången på året. Kallt som attans. Gjorde det stora misstaget att åka ut i kanot med Sofia. :). Naturligtvis vällte vi, och ännu mer solklart var det att vi inte fick upp kanoten. Som tur var kom Rasmus och hjälpe oss att få upp den igen. Kan också säga att med lite problem så lyckades jag komma upp i kanoten igen. En riktigt svår uppgift. Sofia ville också naturligtvis byta plats med mig när vi var i mitten av kanoten. Höll på att sluta med att vi fastnade i mitten av kanoten. :/ Men det löste sig och jag lyckades komma till land levande efter mardrömms turen med Sofia, men aja kul var det i alla fall! Aja efter en tuff kväll så kom man snart i säng, naturligtvis var det någon som vill vara rolig och spruta in en miljon liter Ax i tältet. Så vi fick sätta tältet på en enorm ut vädring.

Torsdag:
Vi åkte hem ganska tidigt på morgonen efter en god frukost. Sedan la jag och Carro oss vid Sandsjön. Mysigt och bra att jobba på brännan som jag klassiskt saknar. Efter ett tag kom Veronica, älskar att hon åkte från Älekulla till en sjö i TORESTORP. Efter att ha liggat där en lång stund vände jag mig för att inte bränna upp magen, kanske inte det smartaste draget den dagen. När jag kom hem märke jag att min bakdel var helt illröd och på kvällen gjorde det svin ont. Jag fick feber och feber frossa hela kvällen vilket betydde att jag var tvungen att stänga fönstret på rummet och ta på mig ett duntäcket i denna värmen.

Fredag
Kan bara namge denna dagen med ett ord. Fruktansvärt död. Med en keligtstor förkyllning och ett så uppbrännt arsle så att jag inte kunde sitta så gick dagen ganska segt.

Lördag
Ännu en seg dag. I ett så stort behov att kunna göra någoting fick jag fram pokemon till gameboy color för att spela. Har faktiskt inte klarat det än och jag fick det för 10 år sedan. Kanske desperat kanske med jag fick i  alla fall tiden att gå.

Söndag
Lika händelselös som dom andra dagarna i helgen. Men arslet började i alla fall läka. Och så klarade jag pokemon. mohaha sug på den nu! lyckades tillochmed fånga Mewto. En av världens bästa. ( okej skulle nog verkligen behövt någonting att göra ;) ) 

Måndag
Vanligt skola. Slött och slappt, slutade vid ett pågrundutav inställt no, :P Far till sandsjön för att jobba på brännan på magen för att den fick typ ingen färg.
 
Så nu är vi där jag är nu. Sitter och lyssnar på lite bra musik, det som går i datorn nu är :
Of moons, birds and monsters - Mgmt. Riktigt bra musik! :)

Hade finfint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback