Torsdag

haha börjar bli så bekväm med att sommarlovet håller på att jag blev tvungen att kolla i almenackan vilken dag det var. Men men här i villan i centrumet av Torestorp flyter livet på som vanligt. Har blivit drabbad av en kelig förkyllning men den är på släppningsvägen. Vädret är kasst, klassiskt direkt när sommarlovet börjar, börjar det ösa ner regn från himmlen. Så det har faktiskt inte blivit så mycket gjort nu under sommarlovet, Okej typ ingenting. Har istället roat mig själv med att kolla på en himla massa filmer. Det kan jag ju göra med gott samvete när regnet öser ner från himlen.

Kan väll kanske kommentera fotbolls EM också. Ryssland ska idag möta Spanien. Hoppas på en Rysk seger, så lite inne som jag ändå är i fotbollsvärlden kan jag ändå avgöra att dom spelar grymt. Ja... Sedan kanske inte det finns så mycket mer att säga, Sannas proffsiga fotbollskrönika kanske nästan platsar i en tidning.

Men men som jag har sagt flyter livet på alldeles utmärkt. Så jag skriver här så fort som något nytt krockar med Sannas händelsefulla liv.! 

Hade Finfint!

 ( med brist på saker att göra börjar jag att spela gitarr, Börjar ju bli grym! mamma har slutat med kommentarerna om att det  låter som att jag plågar en katt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback