Trevligt, Trevligt

Sitter här och letar på youtube just för tillfället. Tror faktiskt att jag har hittat ett fantastiskt bra band. Vampire Weekend, alla låtarna jag har lyssnat på nu har lätt klarat sig över väl godkännt. :) Så nu är humöret på topp!

Annars vet jag faktiskt inte vad som händer. Tittar oroligt ut igenom fönstret för tillfället för att fadern och hans bror håller på att ta ner den stora björken, Vore inte trevligt om den rammlade in igenom huset. Man kan nog få en smärre huvudvärk om man får en enorm björk i huvudet.

Ska ner och kolla på fotbollen om ett tag. Ryssland åkte ju ut EM igår, så nu är finalen mellan Spanien och Tyskland. Kan ju itne säga att jag blev så lycklig :(. Men men nu får man istället hejja fram Täff tillsammans med Sofia. Riktigt trevligt :) skulle dock vara lite trevligare om vädret vore lite mer trivsammt. Men aja.

tillbringade nästan hela dagen till städning. Först städning på rummet vilket jag kanske måste medge att det behövdes, blev stora damhögar när jag dammade. Men sedan skulle vi också städa nere, vilket jag tyckte var ganska onödigt. jag själv brukar spara damm så att man ser att det blir någon skillnad, men nere var man ju tvungen att gå på dammjakt för att hitta de få kornen som fanns. Men men annars är livet riktigt trevligt nu!

hade finfint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback