Ett tag sedan

Okej, det var ju ett tag sedan som jag skrev. Och jag kände för att bli lite aktiv igen, och så har jag pluggning som jag gärna håller upp med i ett tag :). Okej, nu ska vi se om det har hänt något på detta halvåret som jag har varit borta. Nej jag tror faktiskt att det har varit ganska dött. Familjen Abrahamsson har i och för sig varit på kanarieöarna. En både avslappnade och skräckslagen resa. Men aja, nu glömmer vi det gamla som var för typ as länge sedan...

Nu sitter jag i alla fall och ska försöka att plugga lite, Det går som det går. Måste förbereda en redovisning till i morgon om Moa Martinssons barndom och om boken mor gifter sig. Kanske inte något som man friviligt vill lägga tid på. Är trött som attans. Kom precis hem från en fridlufsdag för örbyskolans låg och mellanstadie. En ganska kul dag faktiskt :) mycket skratt. Och så slapp man ju en hel skoldag!

Men nu måste jag fortsätta med pluggningen, men ska försöka bli mer aktiv! hade fint!
 
    

    
                       
                                        Familjen Abrahamsson på semester ( utan Ninnie :/ )  

Övrigt,

                        Strax tebaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback