Lördag

Sitter här nyvaken, har precis duschat av mig lite. Ska snart iväg till kinna för att hitta någonting bra att köpa till modern på mors dag. Det brukar alltid vara en omöjlig uppgift för hon kläcker bara komentaren jag önskar mig snälla barn.

Det var en fotbollskväll igår. Först blev det täff mot Öxabäck i Öxabäck. Vinst med 2-0 för täff. Ljuvligt. Sedan fick jag och Sofia sitta nere på Svansjövallen och kolla på Torestorpa killarna in sent på kvällen. Kallt och myggigt kan jag väll komentera det med ;).

Men men annars har det väll inte hänt så mycket. Hade någon asigt jobbig uppvärmning på gympan i Fredags.  Blev asigt trött och grymt påminnd att min motion inte är det bästa kanske. Men men jag ska jobba upp den, eh senare i alla fall :P. Jag kanske inte är sport typen. Aja, blir väl lite melodifestival i kväll också, för se hur det går för Perelli. ( I hemlighet håller jag på Bosnien - Hercegovina ) Hade finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback