Måndag

Ännnu en händelselös skoldag har passerat. Alltså inga större händelser har inträffat. Trötter som aset när jag vaknade i morse, där fick la jag för att jag tvunget skulle se den förbannade filmen i går kväll. Idag ska jag fanemej lägga mig 5 för  att vara pigg dagen efter.

Vi fick någon ny matte uppgift, ( om det skulle vara intressant. Har bara ett behov att skriva ch vara lite aktiv ) Känns som att lärarna börjar få brist på ideer om uppgifter. Matte uppgiften löd, du har fått ett uppdrag av ett kinesiskt förestag att göra en förpackning åt 12 pennvässare. ehm det kanske inte låter som den mest spännande ideen. :S. hade ngt sorts Nationellt prov i Tyska idag, läs förståelse, gick kanske sådär, men ett G är jag bannemej värd.

Men men måste titta vad jag kan göra nu i mitt händelserika liv, hejsvejs

    Det bjuder jag på,


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

söta bilder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback