Onsdag

Är trötter som attan nu, Satt och kollade på melodifestivalen igår kväll, det ångrar jag nog nu... skulle behövt sova några extra timmar. Och så var det kanske inte topp bra heller. Irlands bidrag vet jag inte hur jag ska komentera, en kalkon som sjunger om 12 poäng till Irland. Aja dom gick ju inte vidare heller. Vet inte riktigt vad jag kan säga om vilken som var favoriten, men jag är ju inget hyper slagerfans heller.

Idag var 9;an på något studiebesök på stora enso, ( som gör kartonger ). Detta pågrundav våra pennvässarförpackningar förmodar jag :/. Man hörde i alla fall typ ingenting så jag vet egentligen inte vad vi gjorde där. Men vi slapp i allafall tyskan matten och Engelskan. Och så var musiken inställd så man kunde fara hem tidigt. Tänkte mig att jag skulle fixa med det förbannade pennvässarpaketet så fort som jag kom hem, men jag fastnade dessvärre framför datorn. Det var god mat i skolan i alla fall, Tacos.. köttfärsen kanske jag måste klaga på och säga att det inte var någon höjdare. Men annars var det bra. Men nu måste jag dra mig och fixa pennvässarfodralet, tjoho!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Carro*

Stuuuuud!!! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback