snart Konfirmation.

Sitter vid datorn och väntar på att tiden ska gå. Kusinen till mig ska konfirmera sig. Ska fara iväg till kyrkan om cirka 2 timmar så än så länge så är det gott om tid. Försökte att locka håret med en locktång men det verkade som att mitt hår inte var gjort för sånna saker så dessa lockarna kan jag nog glömma.

Redovisade tekniken igår. Det gick fint redovisade med Alexander, Niklas, Hampus och Johan. Egentligen skulle Caroline vara med och redovisade men hon skippade det och ställte istället upp i Torestorps Opend. Låter ju ganska häftigt när man skriver det :). Jo redovisningen gick ju ialla falll ganska bra som jag sade. Alexander drog i och för sig ut på tiden ganska mycket så vi redoviade en timme istället för en halvtimme. Men men det kanske bara är positivt. Vem vet.

När Redovisningen var klar så far jag, mamma, Elina och Aneta iväg till ullared. Jag själv sprang naturligtvis ner till källaren och gick där i ungefär 2 timmar. Så när vi skulle åka hem så bestod sannas handling av : En daim, en karamellpåse , andra säsongen av hem till midgård och Den sista mohikanen. Sevärda filmer allihop. :) Telefon nätet var ju sönder också, keligt nog så att kominucera var omöjligt. Blev först rädd att Sverige blev anfallet av Aliens.... Förstod sedan att jag nog har sett filmen världarnas krig en gång för mycket. Men den är faktiskt skrämmande!

Men men nu ska jag ta och äta.... sedan blir det väl ett avsnitt av hem till midgård. Och sedan konfirmation, sådan ser sannas händelserika lördag ut... :) 

      

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra dag. =)

Postat av: CarolineAndersson.

Torestorp Open kossar ju alla andra tävlingar som finns inom sporten golf! haha! Fast vissa puckon påstår ju dock att golf inte är någon sport, tex. larsson! Men men, moving on! Hoppas konfirmationen gick fint (; Lär ju bli lite trångt i kyrkan. Tillbaka å fjäska för prästen? (; haha. Källaren, typiskt dig sanna! hur fasen kan du gå där i 2 timmar?

aja, simma lugnt och chill (;

2008-05-17 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback