Tisdag

Sitter och skriver det sista på Svenskan, snart är det klart! finns ju egentligen inget bättre en att skriva de sista orden på ett arbete speciellt inte om det blir bra :P. Aja nu får jag väll ta en funderare över vad som har hänt idag...

Orkade knappt ta mig upp utr sängen i morse, förstod att jag borde ha skippat det avsnittet av high Chaparall ( Filip och Fredrik ). Somnade typ till alarmsignalen till mobilen. Naturligtvis när jag ska stänga av den tappar jag den bakom sängen så jag får inleda morgonen med att krypa under sängen. Så kanske inte den bästa starten. Sedan flöt nog dagen på som vanligt. Inga större händelser, försökte få färdigt en arbetsbeskrivning på den förbannade pennvässar asken, kan bara kommentera med att det inte gick överdrivet bra! :/ Men men vad kan man mer skriva? känner mig på skrivhumör, eller så är det bara en ursäkt för att skjuta upp svenskan. Aja måste städa mitt rum snart också, var ju för bövlen 2 veckor sedan som jag städade. Detta insåg jag efter min morgontur under sängen i morse.

Men aja nu kan jag inte ursäkta mig mer, Måste plugga på svenskan :/.       

Tjohejs!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback