Sista dagen på lovet

Det var ett tag sedan jag skrev nu, så jag kände att jag var tvungen att uppdatera lite. Påsken är nu över och i morgon börjar skolan igen. Kanske inte det man känner för nu, men man blir ju ganska försoffad här hemma. På lovet har jag varit en sväng i Borås med Caroline och haft mysiga kvällar med vännerna. På långfredagen så blev det ankrace, det blev ingen vinst på 20 000 kr i år heller. Fasen man får la ta det nästa år. På påskafton umgicks man lite med Emila och Alexandra, sedan drog vi ut i Torestorp för att se vad som hände i den händelsefulla bygden. Det kanske inte var så överdrivet roligt  men det var kul att träffa Millan och Alexandra i alla fall ;). Gårdagen blev det lite prison break och en långpromenad.

Nu sitter jag och kollar på lite Bröderna Lejonhjärta. Fasen den är ju fruktansvärt hemsk egentligen! Sedan så blir det in till grannen och fira farmor som fyller 85 år. Hade finfint, ;)

Kommentarer
Postat av: caroline andersson

dåligdåligdålig, uppdatering! men jag ska inte klaga så mycket! 9 veckor kvar till bästa sommaren någonsin, 9 veckor kvar av ettan:S jaja, SOmmar Wihoo!;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback