Biologiredovisning och simning,

Är underbart glad över att biologiredovisningen är över nu, har skjutit upp det i flera veckor nu bara för att slippa tänka på det. Och nu är det klart, brukar inte vara orolig över att redovisa annars, men när 3 lärare sitter och illlyssnar så blir nog vem som helst nervös. Hatar att man ska behöva redovisa saker. Varför kan man inte bara lämna in ett papper och sedan är allting klart? Vi hade Estet idag också, kan inte fatta varför vi behöver estet lektionerna. Denna lektionen gick bara ut på att prata om teatern som man ska ha i kultkalaset. Tjoho det kan ju vara jätte kul att spela upp det. Blir ju inte alls pinsamt! Vi hade simning också, inte heller det roligaste att visa sin lönnfeta vita kropp för hela badhuset. Alla får ju ta på sig solglasögon när man går förbi så att de inte blir bländade. ;). Men nu ska jag nog faktiskt ta och plugga lite. Hade finfint!

Kommentarer
Postat av: matilda

hata biologi :O

Postat av: Anonym

först trodde jag det stod bio redovisning, då tänkte jag åhh chill för å va NV. Men sen..biologi, Bläääääää!!! haha! För övrigt har vi världen torraste estetlärare nu fram till sommarlovet. jag har massor att berätta om våran första lektion idag. Ses på bussen imorgon! Glöm inte kolla min blogg ;)

2009-02-03 @ 21:06:11
Postat av: caroline.

först trodde jag det stod bio redovisning, då tänkte jag åhh chill för å va NV. Men sen..biologi, Bläääääää!!! haha! För övrigt har vi världen torraste estetlärare nu fram till sommarlovet. jag har massor att berätta om våran första lektion idag. Ses på bussen imorgon! Glöm inte kolla min blogg ;)

2009-02-03 @ 21:08:57
URL: http://acaroline.blogg.se/
Postat av: caroline#1

först trodde jag det stod bio redovisning, då tänkte jag åhh chill för å va NV. Men sen..biologi, Bläääääää!!! haha! För övrigt har vi världen torraste estetlärare nu fram till sommarlovet. jag har massor att berätta om våran första lektion idag. Ses på bussen imorgon! Glöm inte kolla min blogg ;)

2009-02-05 @ 21:50:55
URL: http://acaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit, inte meningen å skicka ALLA dom kommentarerna!:P hahahah

2009-02-05 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback