Dåliga dagar

Okeej, har inte haft den bästa starten på lovet. Det har varit isit kallt dessa dagarna. Trodde att det var fel på termometern när den visade minus 15 grader (hittade inte minustecknet på tangentbordet så jag skrev i stället). Dagen gick på som vanligt som Tisdagar brukar göra. Sedan fick jag åka till Kinna för att köpa present till modern min som fyller år idag. Grattis mammsing ;). Fick vänta en timme utanför systembolaget tills fadern kunde hämta och köra hem mig. Tror att dom på systemet tror att jag håller på att planera ett inbrott i deras vin lager ;). Och direkt när jag kom hem så var det tvunget att börja pluggaas. Fattar allvarligt inte hur man kan ha såhär mycket. Sugen på att skriva upp allt som vi har men det tror jag inte ni tycker är så intressant.... Så då var den dagen gjord utan så mycket glädje. Denna dagen var inte heller den bästa. Kände mig bara allmänt irriterad när jag steg upp ur min varma säng i kylan. Annars kändes denna dagen bara till för att klaga. Kemilabben rullade dock på bra för en gångs skull. Fattade någorlunda i alla fall. Labbade med Frida, det var trevligt. Hon hade också kommit hem från Italien precis, så det var trevligt att träffa henne igen. Precis under den sista lektionen ropade man upp att Torestorpsbussen var inställd. sånt är ju fruktansvärt kul att höra klart. Av alla bussar som går så var det bara Torestorp. Skulle dock med en senare och den gick i alla fall. Sedan kom vi till det förbannade stoppljuset i Hanatorp. Jag verkligen avskyr skitljuset. Vi fick stanna tre gånger innan vi äntligen kom fram igenom skiten. Men nu måste jag plugga röven av mig så att jag hinner klart allting. Börjar sakta men säkert undra varför jag valde denna linjen, Men snart ska vi i alla fall äta tårta och fira modern. Så jag har i alla fall ngt att se fram emot! ;)  Hoppas att ni har det finfint!

Kommentarer
Postat av: carro Ö

AA! Blir också heöt galen på allt! xD haha, men ät nu massa tårta! Hälsa din mor grattis. ;D

2009-02-18 @ 18:06:44
Postat av: caroline#1

GrattisGrattis Carina! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback