Fredag,

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev nu, fick lite dåligt samvete så nu måste jag skriva om min händelserika vardag ;). Denna veckan har väl vart som vanligt, hade dock pluggat så mycket förra helgen så jaghade typ ingenting att plugga denna veckan. Och det klagar man ju inte över. Nu är biologiarbetet över också, helt underbart att kunna lägga sånt bakom sig. Haha annars vet jag inte riktigt vad som har hänt,. Håller på att fixa bankkort nu, så snart har sanna egna pengar och får inte längre det som modern betalar. Det kanske kan bli lite jobbigt, men jag känner mig ju i alla fall äldre ;). Det kom paket från USA i typ Tisdags eller Onsdags, Det var försenade födelsedagspresenter till familjen från Flinsen. Fick ett schampo och ett antifriss medel, det kanske man kan tolka hur man vill. Får kanske fixa i ordning håret snart då, så för vi se hur det går ;). Vi fick också massor av godis, så nu går man nere där och snattar hela tiden. Har skaffat facebook nu för övrigt, så nu känner jag mig riktigt ungdomlig, fattar dock inte riktigt vad det går ut på, men det löser sig säkert ;).

Är Kullaberg nu ikväll också, känner mig lika kelig som vanligt och stannar hemma. Orkar verkligen inte med Kulla nu, och speciellt inte på en Fredag. Det kanske blir nästa gång eller ngt, vi får se. Är mer sugen på en liten hemmakväll. Dock ganska illa att jag typ altid har hemmakvällar :O. Men men det löser la sig. Nu måste jag dra mig och städa lite eller ngt.... som vanligt, men hade finfint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hemmakvällar gillar vi :D haha filmkväll nästa fredag ju KOM IHÅG! :D

2009-02-27 @ 19:58:45
Postat av: Frida

Frida var förra ifrån

2009-02-27 @ 19:59:41
Postat av: Sanna Abrahamsson

Haha ja jag förstod detta Frida ;). Ja men det blir säkert trevligt!

Postat av: carro Ö

Sanna, den 28.e ska typ alla gå o ja o ickan firar nog födelseda innan du vet! Ska du gå på ngt kulla mer så är det de du ska gå på. ;) HIHI.

2009-02-28 @ 12:59:40
Postat av: Sanna Abrahamsson

Haha ja vi får väl se, kanske ;)

2009-02-28 @ 16:13:57
URL: http://sannaabraha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback