Friskis

Har precis kommit hem från ett friskispass med Caroline. Man mår riktigt bra efter att man har rört sig rejält fattar jag nu. Så nu ska jag verkligen komma in på rätt spår i livet. Som ni kanske förstår har jag kommit in i denna måbra fasen som jag typ når varje halvår. Jaja, det gick finfint i alla fall, mitt face hade dock en ganska lila färg fast det kan det ju vara värt ;). När jag kom hem så var det i alla fall som vanligt, mamma hade varit i duschen före mig och då finns det klassiskt inget varmvatten kvar. Så det fick bli en ganska snabb dusch.  Efter det gjorde jag nog min nyttigaste macka någonsin. Hade tillochmed sallad i den :O. Lät tillochmed bli Elinas nybakade kladdkaka. Nu ska jag fasen komma in på nyttighetens vägar. Måste dock gå och plugga nu. Har ganska mycket plugg kvar och typ ingen tid att göra det. Hade finfint!

Kommentarer
Postat av: caroline

plugpluggpluggpluggpluggpluggplugg=trååååååkigt! :O ;) Ska vi bilda klubb kanske:P

Postat av: Sanna Abrahamsson

Caroline du kanske håller på att bli ett stud :O

2009-02-16 @ 18:07:43
URL: http://sannaabraha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback