Lite om onsdagen

Började halv 10 idag med de sista biologiredovisningarna. Bussen kommer dock till skolan halv 10 så det blev lite på håret. Och som så perfekt som jag är så ville jag ju inte komma alltför sent. Så halvsprang jag från bussen till lektionen. Det kanske vore lite bättre om jag kom lite senare och i alla fall inte flåsade upp hela klassrummet. Det väcker nog i alla fall inte lika mycket uppmärksamhet. Måste börja oroa mig mindre faktiskt. Svenskan var lika konstig som vanligt. Fattar allvarligt inte vad han håller på med. Idag sa han att provet ännu en gång gick under förväntan. Men att han har lyckas få betygen lite högre i alla fall. Hur undrar alla då. Jo han flyttade alla betygsgränser så nu ligger att på bättre betyg. Okej jag ska ju inte klaga på det men ofta att du flyttar gränserna för att alla var sämre än väntat. Snart kanske han äntligen fattar att det är hans fel att resultaten blir så dåliga. Lyckas alltid få en massa skrattanfall på svenska lektionerna. Men jag får väll se hur kvällen kommer att se ut nu. Kom hem kvart över 5, igår lyckades jag pga min trötthet somna 8. alltså lyckades jag sova 11 timmar. Det är ju mer än en bebis sover :O. Men hade finfint!

Kommentarer
Postat av: caroline#1

24 maraton i tv400 jue! kollar du inte galning?! det har ju varit heeeeela veckan! inne på säsong 4 nu! ;) hihi! nästan så man blir sugen på å stanna hemma från skolan...;) höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback