Lite om Torsdagen

Ja nu är Torsdagen över, och lovet är snart slut. Denna dagen tillbringade jag i alla fall i Örby/Skene hos Caroline. Var egentligen tänkt att vi skulle plugga, men som vanligt så fungerar inte det. Men det var en trevlig dag i alla fall. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Lyssnar på lite musik nu för tillfället, Mando Diao för att lyssna upp mig till konserten ;), det kan bli trevligt! Har verkligen lovat mig själv om att börja ett nytt liv. Men troligtvis så händer bara det att jag övertränar en vecka så att jag slutar röra mig alls i ett typ ett halvår, känner igen detta. Men nu tror jag att jag ska sätta på någon mysig film som man kan somna framför. Är asigt trötter nu. Hade finfint.

låten, Next to be lowered - Mando Diao.



Kommentarer
Postat av: caroline#1

Ah men lycka till med det nya livet, vilket det känns som att jag sagt till dig ganska många gånger nu:O ;) hihi! Men har du planer för imorgon eller sugen på å kolla lite skräckisar? =) Svara i min blogg:O

Postat av: Carro Ö

Sanna har inte laddat upp sen torsdags? :O

2009-02-14 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback