lite söndag morgon

Mina söndagar är faktiskt aldrig roliga, Du är alltid asigt trött och så vet du att det är skola dagen efter. Morgonen har i alla fall sett ut så att jag vaknade 9. Nästan sent för sanna faktiskt blev riktigt förvånad. Gick upp i alla fall och åt baguetter som mamma hade lagt in  ugnen. Sedan skulle familjen till kyrkan och lyssna på Elina när hon läste där, jag hittade på lite ursäkter så att jag slipper att sitta där. Inte för att jag inte gillar kyrkan det kanske ka vara mysigt, eller något. Men jag orkar inte sitta och försöka lyssna på något, det går bara igenom huvudet! Präster pratar alltid på ett sätt så att man inte orkar lyssna! Nu sitter jag i alla fall och gör matte, inte överdrivet mycket roligare kanske. Fruktar att alla mina söndagar kommer att innehålla matte! Men aja hade finfint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyy sanna! Nu blir säkert prästen besviken på dig! haha! Fast kan ju inte säga att jag hänger där mer än vad jag är tvungen till precis! höhö

2009-02-02 @ 19:57:19
Postat av: caroline.

Fyy sanna! nu blir prästen besviken på dig. hihi fast kan väl inte säga att jag hänger där mer än vad jag måste heller precis! höhö

Postat av: Anonym

kommentaren var av caroline#1 såklart! ;)

2009-02-02 @ 20:00:00
Postat av: Anonym

alltså det är cp med å kommentera!!!!! Gaahhh! /caroline #1

2009-02-02 @ 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback