Lördag

Grattis alla hjärtans dag på er där ute. Hoppas att ni har en hjärtevän som kan dela dagen med er. Jag letar fortfarande och det känns som att jag kommer fortsätta med det ett tag. Men nej nu ska jag inte vara bitter. Skrev ingenting igår men nu har nog inte missat ngt. Mando Diaos nya skiva kom ut igår i alla fall så jag tillbringade typ hela dagen till att lyssna på den. Och ja tiden gick väldigt fort. Kan i alla fall stolt säga att jag inte pluggade något igår. Så jag har inte helt blivit omvandlad till en äkta naturare.

Kvällen kommer jag i alla fall tillbringa med lillasystern min. Får väl se om vi lyckas ena oss om något att titta på. Troligtvis så blir det i alla fall melodifestivalen. Även om jag avskyr den tävlingen egentligen så fastnar man där ändå.

Men hoppas att ni får en fortsatt bra alla hjärtans dag, ;)


Kommentarer
Postat av: Carro Ö

Sanna, sanna, alla <3-dag är, för singlar, den dagen då vi får vara hur bittra som helst! En dag om året får vi äta hur mkt choklad som helst (tröstätning du vet) och tycka hur synd om oss själva vi vill! Wihoo! Living the dream! xD (Haha, not) Och du behöver nog inte leta så länge, snart kmr ngn och tar dig med storm! ;D

happy valentines day ändå. ;D

Nu är jag inne på min 235.e chokladpralin för dagen!

2009-02-14 @ 16:02:16
Postat av: caroline#1

Tro inte att jag har glömt dig min barndomsbästis, det ligger ett alla hjärtans dag kort här och väntar på dig ;) Melodifestivalen är ett måste, iaf dom svenska delarna. Sen är det bara skit verkligen!:P ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback