Lov!

Nu har äntligen lovet startat. Ingen mer skola på en vecka! Helt ljuvligt. Har precis kommit hem från Kinna för lite köp av systerns födelsedagspresent och en påhälsning hos farmor. Annars är allting faktiskt finfint. Det rullar på bra. Funderar nu på om jag ska slå på en film eller något. Har inga planer för kvällen och jag vill absolut inte fastna vid Lets Dance ännu en Fredag. Avskyr verkligen sånna program med ja vad ska man säga... Sveriges kändiselit. Jag skäms bara när jag tänker på det. Och så ska alla vara så överdrivet lyckliga. Sedan står det i en skvallertidning någon dag sedan att programet tar musten ur dem. Men ändå fastnar jag vid skiten typ varje helg. :S. Men aja får väl återgå till ingenting. Hade finfint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback