måndagen efter lovet,

Trodde inte att det var riktigt sant när klockan ringde i morse 5.20. Ställde klockan på snooze 4 ggr innan jag äntligen kunde ta mig upp. Gjorde ännu en nyttig macka, känner mig riktigt stolt över denna mackan. Till och med sallad på ;).  Sedan rullade lektionerna på som vanligt. Vi hade en svenska redovisning om boken. Det gick finfint, Syntes dock att svenska läraren älskade boken vi hade läst. Och han gillade inte alla våra negativa kommentarer om den. I början så sa han att han inte skulle vara med i dusskusionen men när vi väl hade kommit igång med våra kommentarer så pratade han nästan mer om  boken än vad vi gjorde.

Engelskan var också riktigt kelig. Det verkade läraren också märka att jag tyckte och påpekade detta högt. Jag gömde ansiktet ganska fort så att inte mitt rodnade face skulle lysa upp hela klassrummet. Historian var som vanligt oerhört se. Man halvsover alltid igenom lektionerna. Kommer aldrig ihåg efteråt vad man pratade om. Men ne nu måste jag plugga, så blir ju mitt spännade liv helt komplett i skolan ;). Hade finfint!

Låten, Give a little Bit - Supertramp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Historian... :/ Jag måste komma på ngt sätt att sova på så det inte syns. Haha. Vi får klura ut ngt, för det går ju inte hålla sig vaken! :O

2009-02-16 @ 16:50:21
Postat av: Carro Ö

Oj, vrf syns det inte att jag kommenterat. Jag skrev ju mitt namn! xD Haha. Du fattar nog. :P

2009-02-16 @ 16:51:17
Postat av: Sanna Abrahamsson

haha annars kör vi som Jesper och bara somnar. Han snarkar ju i alla fall inte ;)

Postat av: Anonym

Kul att du plugga ihälj dig varje dag! och du anar inte att den kompassen vi gjorde faktiskt är ganska komplicerad! ;) hehe! ingen paintsvårighetsgrad på den inte ;) och första gången vi använde adobe Illustrator så var tvungen å visa upp vad jag gjort, hihi! Stolta j*vlar är vi ;)

2009-02-16 @ 19:27:29
Postat av: Carro Ö

Vi kör lätt på Jespers stil! Den verkar gå hem. xD

2009-02-17 @ 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback