Måndagskvällen

Sitter nu här och skriver lite. Caroline har precis farit hemåt mot Getabo. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Funderade på att gå ut och gå men Elina dissade mig, och jag tänker inte ge mig ut själv. Funderade också på att träningscykla lite men det är också vissa problem med uppbokning av cyklingen. Hela familjen vill visst cykla samtidigt, så sanna kommer nog inte röra på sig denna dagen. Kommer väl ännu en gång fastna vid tv:n. Mycket trevligt att träffa Caroline förövrigt, det var faktiskt väldigt länge sedan jag träffade henne nu. Det blev lite prat och försök att titta på en film ;). Men nu ska jag slita mig från datorn. HAde finfint!

Låten, wire to wire - Razorlight



Kommentarer
Postat av: carroö

Har alla i din familj blivit hurtiga samtidigt? :O Hihi, lite kul faktiskt.

Jag ryser av den låten. ;D

2009-02-09 @ 17:35:05
Postat av: caroline#1

Mucho trevligt sanna! Och vi gjorde ett tappert försök med filmen, men nja. harry är inte min favorit kanske ;) hehe. Vi får väl gå ut å gå nån dag, kanske ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback