Matlagning och pluggning,

Nu har jag i alla fall gjort någorlunda nytta! Håller på att göra sannas speciall mat, hamburgare och om jag orkar lite sallad i den också! Allvarligt, jag är en värdelös matlagare. nu lyckades jag bränna den :S. jaja alla är ju bra på olika saker. Har suttit och försökt plugga lite också, men jag fattar inte riktigt all kemin vi har. Det har tagit mig 1 timme att göra 3 uppgifter så då är det lätt att man blir ganska trött på det! Så nu har jag nog varit nog amisiös för dagen. Det är ju lov för bövlen!

Låten, This fire - Franz Ferdinand


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, eller hur? Ormar är verkligen hur hemska som helst!

Postat av: Anonym

Haha, du är ambitiös sanna! Btw, det nya franz ferdinand albumet släpptes denna veckan! Det var rikrigt bra! :O

2009-02-09 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback