Melodifestivalen är igång igen...

Och ja vad kan man säga. Helt otroligt dåligt, har nog inte riktigt den musiksmaken som man spelar där, men är det dom spelar verkligen musik kan man undra? Gillar i alla fall Petra Medes snabba käft, den får ju vem som helst att tystna till. Verkade som att alla ryggade tillbaka när hon kom för att intervjua artisterna, det gillar vi! Sitter alltid och tänker på att jag annars ska sluta att titta på skiten men ändå så hamnar jag framför tv:n. Fattar inte varför egentligen. Så har de utökat telefonrösterna till så att man ska ringa och rösta i tre omgångar i varje program. Vad har det för mening egentligen? Kan man inte bara titta vem som fick mest röster vid första omröstningen? Okej jag tror att jag blir lite för inne i detta, men jag tror att jag gillar att titta på program som gör mig förbannad av någon konstig anledning, då kan jag ilska av mig och sedan vara ren på inre vrede ett tag. haha eller jag vet inte, nu måste jag nog i alla fall sluta skriva innan jag skriver vad som helst! hade finfint!

vet inte riktigt vad jag tänkte på, eller med ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker bild, mena det! :D haha hörde du det där när det stod mellan scotts och alkazar så sa hon nu får vi se vilka som har röstat mest alkisarna eller scottarna :D haha, roligaste på hela kvällen och nunnadräkten :D

2009-02-08 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback