Paus under städningen

Håller på att städa lite, men känner att jag behöver ta lite paus i det. Det var inte så överdrivet länge sedan som jag städade men det är fruktansvärt dammigt. Jaja, jag fastnade för lets dance ändå på fredagkvällen. Fasen också... HAr inga speciella planer för dagen annars. Funderar på om jag ska plugga klart allting jag har över veckan idag så att jag inte har någonting att plugga sedan. Men det lär jag ju aldrig göra. ska ta och damsuga snart. Men jag fattar inte varför man inte har försökt göra dammsugare lite lättare. Man dör ju av utmattning när man ska slita runt på den klumpen. Fattar inte vad hjulen är till för på skiten när den ändå inte rullar, Vi fick byta dammsugare sedan Ninnie " tappade " den från övervåningen. Och den går ju fasen ännu sämre än en vanlig. Såhär fantastikst är mitt liv när jag använder flera minuter av att prata om en dammsugare. ;). Jag lovar att jag ska försöka skriva om lite mer intressantare saker i fortsättningen.

Låten : Waiting for the rapture - Oasis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback