Söndag morgon

Det blev lite melodifestivalen igår. Tycker nog att det var bättre låtar denna gången än första i alla fall. Hittade dock inte någon överdrivet bra som jag lär lyssna på. Men så är det ju alltid, tyckte dock inte heller att lasse lindh var så värdelös. Men han kom ju sist, har alltid varit så att alla som jag tycker är hyfsade kommer sist. Jaja skit samma. Tror att jag kommer att tillbringa dagen pluggande. Har som vanligt skjutit upp allting. Fasen också! Det kommer ju säkert bli en rolig avslutning på lovet. Ska upp med Caroline på Friskis sedan också. Har inte rört mig på hela lovet så det lär ju bli en chock ;). Hade finfint!

Låten, It ain´t me, babe - Bob Dylan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, Lasse var inte så dålig faktiskt nä, inte om man jämför med de andra! :O

Och du vaddå upp till friskis? Ner. Hihi.

Go Bobban. ;D

2009-02-15 @ 11:38:13
Postat av: Sanna Abrahamsson

Haha forfarande så heter det upp! ;), Vi bor där nere!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback