Söndagkväll

Helgen är nu ännu en gång över. Söndagen har gått fort, Caroline var på besök här. Vet inte om det blev så mycket pluggande som det var meningen men det var ändå riktigt trevligt. Vi öppnade i alla fall Kemiböckerna ;). Annars blev det väll lite prat som vanligt. Nu på kvällen hade jag planerat att få in lite pluggande men det gick ju också klassiskt sådär. Blev väldigt sugen på en film så jag tänkte att man kunde plugga samtidigt som tv:n var igång. Det kan man ju räkna ut att det gick sådär. Men får väl ta detta förbannade provet som det kommer, hoppas på att man kan mer än man tror. Morgondagen ser ut som Måndagar alltid gör kan då förvänta mig denna klassiska Måndagshuvudvärken på Historian. Det ser man ju fram emot :(. Men sedan blir det pass på friskis med Caroline på kvällen. Denna gången blir det att testa på Box... Det kan ju bli spännande ;).


Kommentarer
Postat av: Ally

box är asroligt! dock extremt utmattande :P

Postat av: carro Ö

HAHA

Inte mkt plugg kanske, men jag kände ändå att jag lärde mig en del, tack vare dig, hoppas du fick ut ngt av det du med. xD

tack för en kul sönda btw. :D

2009-02-25 @ 18:09:48
Postat av: carro Ö

HAHA

Din klänning matchar din blogg! xD

2009-02-25 @ 18:23:11
Postat av: Anonym

haha ni e roliga ni :D lite udda men ändå underbara ;D :D:D

2009-02-26 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback