Söndagsfilmen... eller lite söndagkväll

Nu vet jag faktiskt inte vilken film jag ska välja. Det är ju lov, så man ska egentligen välja den längsta. Typ Braveheart på 3 timmar. Men så är jag också asigt trötter så jag lär ju stänga av den efter 20 minuter. Det är dessa problemen som rör  sig i mitt huvud nu för tillfället. Dagen har i alla fall flytit på finfint, vet faktiskt inte vart den har tagit vägen. Elina vann 30 spänn på min födelsedags present till henne. Det var väl imponerande... ne men allvarligt det är ju bättre en ingenting. Är annars asigt anti mot lotter. Kan ju bero på att jag aldrig har vunnit ett öre. Men jag är inte bitter.

Åt asigt mycket tårta innan också, varför äter man sånt egentligen? Efteråt mår man ju bara as! Är helt uppsvälld i magen nu och det låter ganska oroväckande i den... Men nej nu går jag nog ifrån det ämnet. Måste återgå till filmvalet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; haha att den är XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback