Systrarna

Har inte så mycket att göra fortfarande. Ska nog ner och träna bort lite fett snart, men måste få energi att göra det. Tog en choklabit, Plopp med lakris smak innan... Den var god men usch man mår inte bra efter sådan skit. Ne nu ska jag verkligen försöka med att börja ett nytt liv. Fast undra hur många gånger man själv har intalat sig detta. Jaja, laddar i alla fall upp en bild på mina systrar. Ninnie är borta i USA ännu en gång, så henne kommer jag inte att träffa innan sommaren.

Systrarna 


Kommentarer
Postat av: Carro Ö

Väldigt söt bild! Den klänningen var riktigt fin Sanna! :D Och duh... haha, jag har oxå intalat mig ett nytt liv tusen miljarder ggr, men nu tkr ja vi skaffar oss varsitt hälsosamt liv tsms! Hihi, vi o tanterna på friskis! :O

2009-02-07 @ 18:30:27
Postat av: caroline#1

haha, jag hejjar på min sannie! ;) Lycka till! ;)

Postat av: Vicki

Sv: Haha, jag har tänkt precis samma sak! ;) Men man ser olikheterna när alla inte är blonda! Men maybe ;)

Kram! :D

2009-02-07 @ 21:49:19
URL: http://geebear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback