Tisdag Morgon

Sitter och lyssnar på lite musik för att vakna till lite nu för tillfället ;). Fungerar alltid, Caroline hjälpe mig men spotify kontot igår, Så det tackar jag henne för, det fungerar finfint i alla fall och jag struntade i kvällsfilm för att hitta lite mer bra band istället. Funderar på att gå ut och gå lite snart, men det finns inga särskilda roliga gångrundor i Torestorp. Så jag får väl se hur jag gör, annars för jag väl sätta mig på träningscyklen i källaren men det känns inte särskilt inbjudande! Annars vet jag faktikst inte vad jag ska göra idag, hade bestämt igår att jag skulle plugga klart allting jag har, men det känns inte heller särskit frestande idag. Så man får väll se vad denna dagen har att erbjuda! ;). Hade finfint!

låten, Dance with somebody - Mando Diao


Kommentarer
Postat av: caroline#1

vill inte förstöra din glädje med spotify men någon sa att det skulle läggas ner:O

Postat av: Sanna Abrahamsson

What! allvarligt, varför händer alltid det när jag skaffar något? :O,

2009-02-11 @ 09:20:29
URL: http://sannaabraha.blogg.se/
Postat av: Carro Ö

What? :O Hoppas hon driver med dig sanna. ;)

2009-02-14 @ 16:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback