Torsdag

Sitter och lyssnar på lite musik nu, har precis gjort klart fysikrapporten. Fast den blir nog inte riktigt bra så den kanske man får fortsätta på. En bättre dag än gårdagen ;). Tillbringade eftermiddagen hos Caroline, vilket var mycket trevligt! Lagade lite mat, pratade lite och pluggade lite kemi. Och så blev det friskis på kvällen. Skulle egentligen vart ett step pass men det var inställt så det blev areobic i stället. Kanske inte överdrivet roligt, är ju kass på allting som har med dans att göra så det blev väll ganska okontrollerade armar och ben. Men nu har man ju i alla fall testat det också! Men får väl kanske återgå till ännu mer pluggning. Och sedan får man väll få sig lite sömn. Men hade finfint ;)

Låten,Give me Fire - MAndo Diao

Kommentarer
Postat av: carro Ö

Sanna, sluta, du var visst bra på aerobic, skärp dig. Fy vad gött att fysiken är klar, det gick snabbt! :O Imorgon blir det ännu gladare tkr ja, vi trappar upp får man säga. ;) Jag känner mig redan glad. Allt som behövs är lite go musik! ;)

2009-02-19 @ 21:34:25
Postat av: carro Ö

Sanna, sluta, du var visst bra på aerobic, skärp dig. Fy vad gött att fysiken är klar, det gick snabbt! :O Imorgon blir det ännu gladare tkr ja, vi trappar upp får man säga. ;) Jag känner mig redan glad. Allt som behövs är lite go musik! ;)

2009-02-19 @ 21:34:53
Postat av: caroline#1

Sanna du hatar ju aerobic och allt som har med dansrörelser att göra?!:O ;)

Postat av: Sanna Abrahamsson

Haha jag var sämst på aerobic så det testar vi nog inte igen ;). Musiken hjälper för allting.



Haha vi är i testar faserna, vi ska testa allting, aerobic fanns även med på listan ;).

2009-02-20 @ 21:40:11
URL: http://sannaabraha.blogg.se/
Postat av: caroline andersson

haha, okej! ;) (Y)

2009-02-21 @ 11:03:37
URL: http://acaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback