Lördag

Ska snart börja med lite biologipluggning. Fysiken är i alla fall äntligen över, har ingen aning om hur det gick dock... Förmodligen inte överdrivet bra, fysik har jag ganska svårt för! Blev lite springning i morses. Är fruktansvärt dålig på att springa så jag sprang la knappt halva vägen, men jag får väll öka på mer och mer som det kommer. Får väl bli lite filmtittning i kväll förmodar jag, är oerhört sugen att se jokerns face i rutan igen men får väl försöka att stå emot frästningen. Ska i alla fall försöka bojkotta melodifestivalen men det lär jag väl inte lyckas med som vanligt. Lovade förra året att aldrig mer titta på skiten, men detta året så har jag lyckats se på alla deltävlingarna. Lyckades i alla fall stå emot lets dance igår och tittade i stället på något mycket mer moget. Livräddarna på Bondi Beach, bara massa avklädda män som hjältar runt. Mycket mer interessant ;). Men jag återkommer, hade finfint!

Låten, Dumb - Nirvana


Kommentarer
Postat av: carro Ö

HUH? Antar att det var MKT bättre än let´s dance, är så oerhört trött på det. xD

O du, tack för att du sa att du skulle ut o springa, fick värsta kicken o gav mig ut jag med. :D Man är inte helt utan kondis iaf. ;) Känns ju bra!

Nirvana. <3

2009-03-14 @ 16:09:46
Postat av: Sanna Abrahamsson

Haha ;), jag fick min obehagliga blodsmak i munnen när jag kom upp för den första backen men jag överlevde i alla fall!

Postat av: carro Ö

Klart du gjorde! Du är ju bäst. :D

2009-03-15 @ 14:24:57
Postat av: Jenny

Vilka är dina idoler?



Kommentera på min blogg! Diskutionen är igång.

2009-03-15 @ 14:29:53
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback